ponedjeljak, 26. srpnja 2010.

Press: 5 x 1+2+3+4

Danas sam trening odradio nešto ranije jer ga zbog nekih obaveza ne mogu odraditi u moje standardno vrijeme: poslije podne. Samo je military press bio na repertoaru ali i to je bilo dovoljno. Iako sam zadovoljan sa napretkom (danas sam napravio ravno 50 presseva na svaku stranu, dok sam na početku programa odradio samo 18) moram priznati da je s povećanjem broja ponavljanja patila tehnika. Ponekad imam osjećaj da radim više side press. Valjda je to donekle i normalno s obzirom da imam samo 66 - 67kg pa nema neke velike šanse da napravim press sa velikom težinom bez imalo naginjanja u stranu. U svakom se slučaju za nekih mjesec i pol vraćam na manju težinu i rad na pravilnijoj tehnici... Malo pressa na jednoj nozi, u klečećem stavu i slične fore za ispravljanje tehnike...definitvno pomaže.

Nema komentara:

Objavi komentar