četvrtak, 8. srpnja 2010.

Program minimum :)

Danas sam imao jedan od najtežih dana otkad treniram, ne računajući instruktorski vikend. Iako sam ovakav trening već radio, u to vrijeme sam očito bolje stajao sa turskim dizanjem i swingom nego što stojim trenutno. Uglavnom, radio sam slijedeće: TGU 32kg 2+1+1+1=5 ponavljanja na svaku stranu. Nakon toga swing tabata (4 minute) sa 32kg. Zatim, isto tako TGU 28kg 2+1+1+1= 5 ponavljanja na svaku stranu, te nakon toga swing tabata sa 28kg. TGU 24kg 2+2+1=5 ponavljanja na svaku stranu pa tabata sa 24kg.
Čak sam prije treninga bio nadobudan pa sam si zadao da isto napravim još sa 20 i 16kg...ali ništa o0d toga :) Treba se čuvati za sutrašnji military press dan (5 x 1+2+3). Vjerovatno bih i uspio bez većih problema odraditi to do kraja, ali sigurno ne bez posljedica za sutrašnji dan. Ipak je press na prvom mjestu.
Drugi će put biti bolje. Malo forsiram ovaj tjedan jer sam pročli digao sve četiri u zrak....ne valja to.

Nema komentara:

Objavi komentar