utorak, 13. srpnja 2010.

Ponedjeljak - težak dan za press ;)


Jučer je na repertoaru bio press. 3 x 1+2+3+4 i 2 x 1+2+3 sa 28kg. Sve skupa 42 military pressa na svaku stranu...i to je bilo novo postignuće za mene.
S jedne strane jedva čekam da prvi put u životu napravim ljestve do 5 sa 28icom, a s druge strane mi nije svejedno jer sam se jučer totalno ubio s pressevima pa ne znam kako će to izgledati. Ipak, ako sam došao do ove razine, onda ne bi trebalo biti problema niti ubuduće. Uostalom, imam još dva tjedna rada do tada...

Nakon presseva sam radio deadlift. 5 x 5 ponavljanja sa 60kg. Nije puno ali još dosta trebam raditi na tehnici i upoznati se s novim "pravilima" prije nego počnem raditi s ozbiljnim težinama. Uglavnom, uživao sam u obje vježbe :)))

Nema komentara:

Objavi komentar