subota, 3. srpnja 2010.

Cijeli tjedan samo military press :)

Ovaj tjedan nisam imao baš puno motivacije za trening, ali sam ipak odradio ono što sam po ETK programu morao kako bih poboljšao military press.
U ponedjeljak sam prvi put u životu napravio 1+2+3+4 ljestve s 28kg...military press jasno. Ostalih 4 serije sam napravi ljestve 1+2+3. U srijedu sam imao lagani trening: 5 x 1+2, a u petak sam odradio 5 x 1+2+3. U petak sam ubacio još i pullup-ove s dodatnim opterećenjem od 12kg na nogama 5 x 1+2+3... Ništa posebno, ali idući tjedan mislim stvarno odraditi kako treba. Već sam uzbuđen zbog dvije serije ljestvi do 4 koje ću odraditi...hehehe.

Evo za zabavu i jedan video koji ne prikazuje baš bajnu tehniku, ali je veliko postignuće za tog čovjeka kojoeg ne poznajem :) : link

2 komentara:

  1. Pozdrav Saša iz Cavtata,
    U iščekivanju 24-ice moramo odrađivati treninge sa 16-icom,ali nema veze jer se granice opet pomiču.
    U snatch protokolu u 36 sec smo pomakli na 19 puta u jednoj seriji i odradili 20 serija bez problema tako da nam 24-ica treba što prije.
    Toliko za sada,
    Pozdrav od Miljenka i Mara

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav!

    Nema šta, gurate vi do velikih rezultata. Svakako će vam dobro doći veći kettlebelli, kako za snagu tako i za izdržljivost vidim :)

    Držite se vi svog programa i motivacije koju pružate jedan drugome...očito vam tako ide odlično.

    Veliki pozdrav iz prevruće Rijeke!

    OdgovoriIzbriši