utorak, 20. srpnja 2010.

Par dobrih treninga...


Prvi post nakon tjedan dana...
Prošli sam tjedan napravio sve po programu ali deadlift nisam radio od ponedjeljka. Pressevi u petak (5 x 1+2+3) su mi bili iznimno teški... Osim toga ništa novog niti posebnog za naglašavanje nije bilo.

Ovaj ponedjeljak sam napravio 4 x 1+2+3+4, te 1 x 1+2+3...jasno, military press sa 28kg. Stvarno sam se ubio s tim i opet mi nije jasno kako ću za dva tjedna napraviti ljestve do 5 :)
Danas sam umjesto odmora napravio kratak trening: 5 x 5 deadlift sa šipkom pa 100 snatcheva sa 24kg.

Zanimljivo je to da su mi na početku programa lagani i srednji dan bili stvarno lagani, dok je srednji dan postao "malo" teži nego na početku...lagani dan je i dalje lagan. Za dva tjedna će mi lagani biti što mi je trenutno srednji, dakle radit ću 5 x 1+2+3, a srednji dan će biti 5 x 1+2+3+4. To znači da ću raditi na lagani dan više nego što sam radio na početku programa na teški dan. Da se podsjetimo, prvi teški dan je bio 3 x 1+2+3...hehehe, sad je to smijurija, a nije prošlo baš tako puno vremena...samo 6 tjedana za tako velik napredak. Stvarno, "Enter the kettlebell" je odlična knjiga i program koji svakome preporučujem.

2 komentara:

  1. Pozdrav,
    Mislim da je trening težak radi vremena i vrućine. Ja sam jučer nakon 10 minuta treninga bio već na pragu odustajanja :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav Aleksandre!

    Ne smeta mi toliko vrućina, mada ima i to svog utjecaja na trening, već ne radim baš po programu. Držim se svega napisanog za military press, ali na dane kad trebam odmarati ponekad odradim žestok trening umjesto da se odmorim i pripremim za slijedeći trening pressa. Također, ponekad radim zgibove između serije pressa pa me i to dodatno umori :) Treba samo pametno hehehe...i odmor ima svoju ulogu u napretku.

    OdgovoriIzbriši