nedjelja, 1. kolovoza 2010.

Laganini tjedan je gotov :)

Eto, prošla dva tjedna sam bio malo umoran i jedva sam izdržavao ne samo teški dan, već i srednji dan za military press. Ovaj sam tjedan odlučio definitivno trenirati i ostale dane, ali s manjim intezitetom. Također, dan poslije teškog dana, dakle utorak, mora biti odmor. Iako kad odlazim sa treninga nemam osjećaj da sam iscrpljen, očito sam umorniji nego što mi se čini.
Sutra me čeka veliki dan. 1 x 1+2+3+4+5 i 4 x 1+2+3+4 sa 28kg neće biti lako za odraditi, ali osjećam se odmorno i dovoljno sposobno za to...još 5 tjedana do kraja programa. Probao sam napraviti par presseva sa 32kg i ide odlično. Puno lakše nego prije.
U srijedu sam napravio 50 zgibova sa 12kg na nogama. 10 serija po 5 ponavljanja. Stvarno sam zadovoljan kako stvari napreduju.

Nema komentara:

Objavi komentar