nedjelja, 12. veljače 2012.

Bodyweight trening


Nakon uspješnog ljeta koje je prošlo u kettlebell treningu, te nakon zasluženog odmora poslije (re)certificiranja bavio sam se i bodyweight treningom. Čitanje odlične knjige "Convict conditioning" me potaknulo da upotrebljavanje vlastite težine sagledam iz sasvim drugog ugla. Prije sam zanemarivao takav vid treninga zbog predrasuda i mišljenja da se takvim treningom ne može raditi na maksimalnoj snazi. U toj zanimljivoj knjizi sam vidio stvarno impresivnih prikaza snage, a to me potaknulo da se o bodyweight treningu detaljnije informiram. Naišao sam na nekoliko zanimljivih internet stranica i uočio puno poveznica bodyweight i kettlebell treninga. Nekako u isto vrijeme i Dragondoor je izbacio bodyweight workshop.
U relativno kratkom razdoblju od nekoliko mjeseci uspio sam napraviti neke od vježbi koje sam smatrao impresivnima i o kojima sam čitao u "Convict conditioning" knjizi i na intrenetskim stranicama. Jedna od njih svakako je "zastava" ili "human flag"(doduše, ova na slici i nije baš najbolje izvedena ali poslužit će).
Ono što je meni posebno zanimljivo jest da nisam pratio nikakav poseban protokol kojim se inače trenira kako bi se do "zastave" došlo, već sam se držao nekih osnovnih bodyweight vježbi poput sklekova na jednoj ruci, zgibova, "bridge" i slično. Također, solidna baza od nekoliko godina dizanja teških stvari iznad glave je bila od velike pomoći. Sasvim je sigurno da bez kettlebell treninga ne bih tako brzo napredovao.
Eto, nadam se da ću uskoro imati još pokoji uspjeh za podijeliti s vama, a do tada ću se držati osnova u treningu :)

Nema komentara:

Objavi komentar