srijeda, 24. studenoga 2010.

Veliki napredak?


Treninzi idu dalje, a sa gotovo svakim treningom osjetim određeni napredak u snazi i tehnici. Kao da svaki put bez nekog velikog naprezanja napravim pokoje ponavljanje više. Kad se sjetim što su bili maksimumi prije...čini mi se gotovo nevjerovatno. Sve to u samo nekoliko tjedana.

Do nedavno sam u potpunosti zapostavio pistol (čučanj na jednoj nozi) jer u tome najbolje stojim. Na primjer, press je bio maksimum 32kg, zgibovi +28kg, a pistol sam već mogao izvesti sa +40kg. Palo mi je na pamet da nema smisla stagnirati u određenom području samo zato jer sam već solidan...kao da ću zbog toga biti nešto bolji u ostalim vježbama.

Pa eto, sad radim i pistol...

Današnji trening:
Press 2 x 5 ponavljanja sa po jednim kbellom od 24kg u svakoj ruci.
Zgibovi 3 x 4ponavljanja sa +24kg.
Pistol 3 x 4 ponavljanja sa +24kg.
Snatch 60 ponavljanja u 2.40 minuta (24kg).

Najbolje od svega je to da su svi treninzi u zadnjih nekoliko tjedana ovako jednostavni. Nema velike filozofije, na gotovo svakom treningu izvučem pokoje ponavljanje više i slično. Ne znam ni sam zašto ide tako lako. Moram se uskoro testirati na maksimume. Zanima me jesam li što napredovao u pressu i zgibovima. Nadam se da će 32kg za press sada biti nešto lakše podići iznad glave :)

Nema komentara:

Objavi komentar