srijeda, 10. studenoga 2010.

Masaža :))

Jučer sam prvi put u životu bio na masaži. Doživio sam samo nekoliko masaža u svom životu ali nikad od profesionalca. Mogu samo reći/napisati da je osjećaj odličan dok masaža traje, a kasnije sam bio spreman za spavanje i odmor. Neka luđa iscrpljenost...podsjetilo me na RKC samo bez brutalnih upala :)

Treninzi idu u dobrom smjeru, osjećam se sve bolje i bolje. Baš sam jučer nešto razmišljao, imam 29 godina i u najboljoj sam formu u životu, a vjerovatno ću za nekoliko godina biti u još boljoj formi. Dobro, možda sam prije godinu dana mogao bolje odraditi snatch test, MOŽDA, ali snaga mi definitivno nikad nije bila na ovom nivou.

Zanimljivo je kako napredovanje u pressu pozitivno utječe i na snatch. Zadnjih pola godine sam snatch gurnuo u drugi plan, a svejedno ne stojim loše u snatch testu. Točnije, snatch i swing stvarno rijetko radim, tek sam prije tjedan ili dva krenuo redovito i vidio da uopće ne stojim loše. Bez problema napravim 60 snatcheva sa 28kg u 4 i pol minute. Pri kraju godine ću vidjeti koji mi je maksimum u 5 minuta.

Pressevi i zgibovi su i dalje prioritet...

2 komentara:

  1. Za sve treba kontinuitet pa tako (vjerovao ili ne) i za masažu :-))
    Masaža ti dođe kao Kettlebell, totalno te prodrma :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Također sam nedavno bila na masaži, i to na masaži leđa i bilo je nevjerovatno, stvarno su odlične te masaže

    OdgovoriIzbriši