ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

28kg :)

U petak sam odradio stvarno odličan trening! Mislio sam kako bih mogao probati napraviti press sa dvije 28ice, te ako izvučem 6 serija po jedno ponavljanje bit ću sretan, a kad ono bez ikakvih problema odradim 4 serije po 3 ponavljanja u pressu. Naime, kad radim press samo jednom rukom, uvijek je prisutan lagani otklon u stranu, a kad se radi s dva kbella press postaju mnogo teži. Osim što je nemoguće napraviti otklon u stranu i lagano preći u side press tehniku, potrebno je i više energije za odraditi press kako treba.

Veliki pomak sam osjetio i u zgibovima. Prije samo 3-4 tjedna sam sa 28kg mogao napraviti samo jedno ponavljanje sa 28kg, a s tim ponavljanjem najiskrenije nisam bio zadovoljan (tehnički). U petak sam uspio (kao i sa pressevima) odraditi dio treninga sa 28kg i u zgibovima. Napravio sam 4 serije po 3 ponavljanja, kao i press...

Pistol? Napredak se vidi ali ga je teško procijeniti s obzirom da sam prije pistol gotovo uvijek radio držeći kbell sa dvije ruke, dok sad napravim clean pa se u pistol spuštam sa kbellom u racku.

2 komentara: