četvrtak, 16. rujna 2010.

Nakon odmora...

Eto, prošla su i ta dva tjedna odmaranja. Jasno, nisam mogao izdržati da ne radim baš ništa, ali ipak sam pazio da se ne iscrpljujem previše. Neko vrijeme ću se sad baviti turskim dizanjem i swingom, te ću i dalje raditi VWC snatch protokol. Radio sam ga i za vrijeme "odmora" ali nisam ništa forsirao. Trenutno me kod snatcha više muče žuljevi i njihovo kidanje od samog fizičkog iscrpljivanja koje još nisam uspio postići sa VWC protokolom. Nisam ga dugo prakticirao, pa su ruke malo "omekšale" :)

Tursko dizanje zasad radim s 28kg bez ikakvih problema i uz pravilnu tehniku. Nemam nekih posebnih ciljeva, samo bih htio zadržati trenutni nivo snage i napredovati u snatch protokolu...

2 komentara:

  1. Saša evo da ti se javimo malo!
    Danas smo po prvi put probali snatch protokol od 100 ponavljanja u pet minuta i odradili bez problema 100 puta u 4 min i 40 sec.
    Tako da smo zadovoljni odrađenim i idemo na nove izazove.
    Valjda ćemo se uskoro vidjeti.
    Puno pozdrava iz Cavtata!

    OdgovoriIzbriši
  2. PozdraV Maro!

    Ma znao sam ja da ste vi spremni za takve podvige. Nisam vidio još nikog da prvi put u rukama ima 24kg i napravi 88 snatcheva :)
    Šta ćete sad kad ste snatch test prošli?

    Vidjet ćemo se još ove godine vjerovatno.

    Šaljem vam puno pozdrava i čestitam na uspjehu!

    OdgovoriIzbriši