nedjelja, 7. kolovoza 2011.

RKC II i 36kg press :))

Prošlo je još jedno RKC certificiranje u Budimpešti. Nisam na njemu prisustvovao jer slijedeći vikend idem na RKC II prilikom kojeg ću odraditi obnavljanje licence za RKC I + naučiti puno novih elemenata koji će mi koristiti kao instruktoru.
Posebnu pohvalu moram poslati svome prijatelju iz Dubrovnika koji je danas od prve, vjerujem bez greške, položio instruktorski, te smo sada bogatiji za još jednog licenciranog RKC instruktora. Proći od prve, te kući otići s RKC titulom nije mala stvar. Prije dvije godine nas je samo 13 prošlo (od oko 60 polaznika). Taj podatak dovoljno govori o visokim standardima koje treba zadovoljiti.

Pripremajući se za RKC II bavio sam uglavnom tehnikama za koje sam smatrao da trebam popraviti kako bih bio što sigurniji u prolaz (iako me trema i nesigurnost i sad muči). Jedan od najtežih uvjeta koje valja ipuniti za RKC II instruktorsko zvanje jest military press sa kettlebellom teškim kao pola svoje tjelesne težine (ili najbliže tome). Službene se težine kettlebella kreću po 4kg, pa tako postoje na primjer kbelli od 24, 28, 32 , 36kg itd. Trenutno sam u kategoriji za press od 32kg ali sam se prošli tjedan "udebljao" na više od 68kg, što je automatski kategorija za press od 36kg koji nikad nisam niti probao izvesti. Uglavnom, bojeći se mogućnosti pressa sa većim kettlebellom odlučio sam isti i probati kako se ne bih na samom certificiranju neugodno iznenadio. U trenutku kad sam probao (i uspio) napraviti press imao sam samo 66,6kg (simbolično hehe).
Na kraju u Budimpeštu putujem puno mirniji nego li sam očekivao, željan novog znanja i nezaboravnog iskustva :)

Nema komentara:

Objavi komentar