subota, 9. listopada 2010.

Danas: pressevi i zgibovi

Na današnjem sam treningu izmjenjivao military press sa 24kg i zgibove sa dodatnom težinom - kbell 8kg. Radio sam sve po 5 ponavljanja, a serija je bilo ravno 10. Sve skupa 50 presseva na svaku stranu + 50 zgibova.
To sam uspio odraditi u 45 minuta...optimalno trajanje dobrog treninga. Radeći u teretani, imao sam do sada prilike vidjeti puno ljudi koji treniraju po 3 ili više sati dnevno i tako 5 dana u tjednu. Ne znam što rade 3 sata, ali ja sam nakon 45 minuta bio totalno iscrpljen. Još sam probao napraviti par snatcheva, a tehnika je uslijed umora bila toliko loša da sam sa samo 10 ponavljanja na svakoj ruci primjetio posljedice. Nepotrebno je nastaviti trening s takvom iscrpljenošću. Lako je za žuljeve, ali što kada loša tehnika ozbiljnije ugrožava zdravlje vježbača?

Uglavnom, krenuo sam s treninzima i to je ono najbitnije. Nadam se da ću uskoro moći izvjestiti o nekom napretku u treningu, odnosno o većim maksimalnim težinama s kojima ću moći napraviti press i pullup.

1 komentar:

  1. Pozdrav Saša,
    Probali smo odraditi ovu kombinaciju sa presovima i zgibovima,ali smo da sebi otežamo trening radili sa dvije 24-ice po pet ponavljanja.
    Još smo pritom pressove radili u intervalima da držiš kugle u gornjem položaju 12 sec i tako pet ponavljanja u 1 minuti odradiš + zgibovi.
    Tako smo odradili 10 serija u jedno skoro sat vremena i mogu ti reći da otkad radimo sa kuglama da nam je ovo jedan od najtežih treninga uopće.
    Ne znam što je opće moguće raditi poslije ovoga jer je stvarno iscrpljujuće.
    Lijep pozdrav iz Cavtata

    OdgovoriIzbriši